Bc. Barbora Černá

Diplomová práce

Charitativní projekt, jako svébytný nástroj marketingové komunikace

Charity Project as an Independent Tool of Marketing Communication
Anotace:
Předkládaná práce je projektem aplikované marketingové strategie lokální reklamní agentury, která uskutečňuje vlastní propagaci skrze skutečnou charitativní aktivitu. Cílem práce je dokázat, že lze synergicky dosáhnout dvojích cílů. Tedy jednak realizovat vlastní marketingové a PR cíle a zlepšit image, brand a důvěryhodnost agentury a přitom uspořádat skutečný dobročinný event, který pomůže konkrétním …více
Abstract:
This thesis is a project of applied marketing strategy of local advertising agency, which is carrying out its own promotion during real charitable event. Goal of this work is to show a possibility of reaching double targets. Firstly to realize its own marketing and PR objectives – improve image, brand and credibility of the agency and at the same moment to organize true philanthropic activity, what …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní