Recursos lingüísticos de persuasión en la publicidad – Mgr. Silvia Šusteková
Mgr. Silvia Šusteková
Bachelor's thesis
Recursos lingüísticos de persuasión en la publicidad
The linguistic devices of persuasion in advertising
Abstract:
The thesis describes usage of the linguistic devices of persuasion in the Spanish advertisments for alcoholic drinks and explains importance of alcohol in Spanish culture.Abstract:
Práce popisuje použití jazykových persuasivních prostředků ve španělské reklamě na alkohol a vysvětluje důležitost alkoholu ve španělské kultuře.
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gu0vx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedúci: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Spanish Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Linguistic means in reports on the UN Climate Change Conference (COP26) by American Online News Outlets: Comparative analysis.
Anna Kuznetcova -
Linguistic portrayal of irony in Percy Jackson and the Olympians
Patrícia Čolláková -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Bilingualism and Interference: A Corpus-based Linguistic Analysis of Bilingual Children’s Speech in a Czech-English Environment
Lucie Olijnyková -
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Dominik HONEŠ -
The linguistic analysis of women´s magazines
Terezie KAZÍKOVÁ -
Linguistic analysis of product placement in TV reality shows
Nikol ŽÁČKOVÁ -
The language of youtubers: linguistic analysis of popular English speaking youtubers
Dana CHLOPKOVÁ