Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Alexandra Mandová
Ing. Alexandra Mandová
Bakalářská práce
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Influence of the individual communication types / advertisement and communication mix towards the specific target groups
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podat přehled jednotlivých druhů reklamy a jejich význam ve vztahu k cílové skupině. Dále jsem se zabývala vymezením jednotlivých marketingových přístupů, jako jsou marketingová strategie, komunikační mix. V obecné rovině je diskutováno etické pozadí reklamy, důraz je přitom kladen na její pravdivost jako základ dlouhodobého úspěchu. Kampaň společnosti Wüstenrot z roku …víceAbstract:
The purpose of my bachelor thesis is to give an overview of various types of advertisement and their significance in relation to the target group. Then I dealt with the definition of particular marketing approaches, such as marketing strategy, communication mix. In general is discussed the ethical background of advertising, where is stressed on its trueness as on the basis of the long-term success …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v13d9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sexism in advertising
Malika Tursun -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
Advertising Targeted to Children on Russian Market
Elizaveta Marchenko -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Pavla Valentová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Aleš Láník