Ing. Alexandra Mandová

Bakalářská práce

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny

Influence of the individual communication types / advertisement and communication mix towards the specific target groups
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je podat přehled jednotlivých druhů reklamy a jejich význam ve vztahu k cílové skupině. Dále jsem se zabývala vymezením jednotlivých marketingových přístupů, jako jsou marketingová strategie, komunikační mix. V obecné rovině je diskutováno etické pozadí reklamy, důraz je přitom kladen na její pravdivost jako základ dlouhodobého úspěchu. Kampaň společnosti Wüstenrot z roku …více
Abstract:
The purpose of my bachelor thesis is to give an overview of various types of advertisement and their significance in relation to the target group. Then I dealt with the definition of particular marketing approaches, such as marketing strategy, communication mix. In general is discussed the ethical background of advertising, where is stressed on its trueness as on the basis of the long-term success …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace