Analazýza spotřebního a nákupního chování v oblasti biopotravin – Irena RAKOVÁ
Irena RAKOVÁ
Bakalářská práce
Analazýza spotřebního a nákupního chování v oblasti biopotravin
Analysis of consumer and purchasing behavior of organic food
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na obecné informace o bioproduktech a na současný stav trhu s biopotravinami. Popisuje formy prodeje biopotravin, právní legislativu, výrobu biopotravin a kontrolní systém. Cílem mé bakalářské práce je navržení vhodné marketingové strategie pro výrobce biopo-travin. Návrh marketingové strategie je proveden na základě vyhodnocených dat zjištěných o spotřebitelích …víceAbstract:
The theoretical part of the bacherol thesis focuses on the general information about organic product and on the current status of the organic food market. It describes the forms of sale, legal legislation, production of organic food and kontrol system. The aim of my bacherol thesis is proposition of appropriate marketing strategy for produ-cers of organic food. The marketing propsal is carried out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAKOVÁ, Irena. Analazýza spotřebního a nákupního chování v oblasti biopotravin. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová