Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen – Ha Dao
Ha Dao
Bachelor's thesis
Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen
Strategic marketing of Vietnamese coffee importer Trung Nguyen
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Trung Nguyen, která je jediným autorizovaným dovozcem vietnamské kávy v ČR. Cílem práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. Teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingový mix, marketingová strategie. Praktická část obsahuje představení společnosti Trung …moreAbstract:
The primary object of this bachelor thesis is to study marketing strategy applied by Trung Nguyen, the only authorized importer of Vietnamese coffee in the Czech Republic. By implementing my own researches to analyze the currently practiced marketing strategies, my secondary goal is to propose solutions for further improvements. The theoretical part generally describes marketing, marketing mix, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57541
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Le Hai Anh
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57541
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan