Ha Dao

Bachelor's thesis

Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen

Strategic marketing of Vietnamese coffee importer Trung Nguyen
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Trung Nguyen, která je jediným autorizovaným dovozcem vietnamské kávy v ČR. Cílem práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. Teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingový mix, marketingová strategie. Praktická část obsahuje představení společnosti Trung …more
Abstract:
The primary object of this bachelor thesis is to study marketing strategy applied by Trung Nguyen, the only authorized importer of Vietnamese coffee in the Czech Republic. By implementing my own researches to analyze the currently practiced marketing strategies, my secondary goal is to propose solutions for further improvements. The theoretical part generally describes marketing, marketing mix, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Le Hai Anh

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57541

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management