Ing. Radka Šoborová
Bakalářská práce
Spotřební chování seniorů
Seniors consumer behaviour
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá spotřebním chování seniorů, tedy přesněji nákupním chováním koncových zákazníků - důchodců. Abych toto chování popsala a analyzovala, definovala jsem si, kdo je spotřebitel, chování a spotřebitel – senior. Následně jsem si vymezila faktory, které na toto chování působí. V praktické části jsem analyzovala tři marketingové mixy produktů pro seniory. Prostřednictvím analýzy …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with senior’s consumer behaviour, more precisely deals with buying behaviour of end customers – penzioners. To describe and analyse this behaviour, I defined, who is consumer, behaviour and consumer – senior. Consequently I defined factors, which effect on this behaviour. In practical part I analysed three marketing mixes of products for seniors. By means of analyses I can determine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hhyl5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix výrobku určeného pro seniory
Martina Preisová -
Komunikační mix v oblasti FMCG zaměřený na seniory
Aneta Dykastová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník -
Faktory působení retro marketingu na spotřební chování
Michaela Laifrová -
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
Tereza Kanzelsbergerová