Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem – Jiří Mařík
Jiří Mařík
Disertační práce
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
The Relationship Between Marketing Performance Measurement and Market Orientation and Their Impact on the Performance of Small and Medium Sized Enterprises
Anotace:
Cílem této disertační práce je prozkoumat vztahy mezi dvěma významnými strategickými koncepty - měřením výkonnosti marketingu (MPM) a tržní orientací (MO) - a zjištění vlivu těchto konceptů na výkonnost malých a středních firem. Výkonnost je v práci hodnocena s využitím jak objektivních metrik, tak subjektivního hodnocení manažerů. Práce se dále zaměřuje na zjištění a kategorizaci metrik, které jsou …víceAbstract:
The goal of this thesis is to explore the relationship between two important strategic concepts – marketing performance measurement (MPM) and market orientation (MO) – and to discover their impact on the performance of small and medium sized enterprises. The performance is assessed by using objective measures alongside subjective assessments provided by the managers. The thesis is focused on the findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Ondřej Machek, Dagmar Jakubíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case
Yana Prymak -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
Marketing na sociální síti a jeho účinnost
Tomáš Sýkora -
Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody
Tereza Zemanová Vláhová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy
Dragan SIMIĆ