Bc. Tomáš Sýkora

Diplomová práce

Marketing na sociální síti a jeho účinnost

-

Marketing on social network and its effectiveness
Anotace:
Práce slouží jako popis používaných sociálních sítí, marketingu na sociálních sítích a obecných forem měření výkonnosti marketingu na sociálních sítích. Dále se práce zaměřuje na případovou studii marketingové strategie na sociální síti Facebook.
Abstract:
This diploma paper describes the currently used social networking sites, utilized marketing strategies and common methods of marketing efficiency measurment on these sites. The practical part shows a case study of a marketing strategy on Facebook.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sýkora, Tomáš. Marketing na sociální síti a jeho účinnost. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní