SW analýza rodinného podniku Dubea s.r.o. – Ing. Jakub Hašek
Ing. Jakub Hašek
Bakalářská práce
SW analýza rodinného podniku Dubea s.r.o.
SW analysis of family company Dubea s.r.o.
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu silných a slabých stránek rodinného podniku Dubea s.r.o. Podnik se zabývá výrobou a prodejem tradičního českého medového perníku. Hlavním cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat a poté zhodnotit současný stav podniku, definovat silné a slabé stránky a navrhnout řešení slabých stránek, které povedou ke zlepšení fungování podniku.Abstract:
In this thesis I have focused on the analysis of strengths and weaknesses of the family company Dubea Ltd. This enterprise is engaged in the manufacturing and sale of the traditional Czech honey gingerbread. ¨ The main objective of the work is to thoroughly analyse and consequently assess the current state of the enterprise as well as to define its strengths and weaknesses and to propose weaknesses …víceKlíčová slova
Marketing Makroprostředí Mikroprostředí SW analýza SWOT analýza Silné stránky Slabé stránky Marketingový mix Produkt Cena Distribuce Propagace Marketing Makro – environment Micro – environment SW analysis SWOT analysis Strengths Weaknesses Marketing mix Product Price Distribution Promotions
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z3l15/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mikrookolí společnosti AVICENTRA, s.r.o.
Barbora Hroudová -
Strategická analýza makro a mikroprostředí v oblasti služeb distribuce plynu poskytovaných E.ON ČR s.r.o.
Jakub Pilný -
Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o.
Natálie ÜBERALL -
Strategický management společnosti Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Michael Fišer -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková