Bc. Monika Hamouzová

Bakalářská práce

Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz

Marketing plan of Farm Hamouz
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro zemědělský podnik. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu a marketingovému plánování. V této části jsou vyjmenovány analýzy související s marketingovým plánem, včetně popisu marketingových cílů, strategií a marketingového mixu. Na samotném počátku praktické části je charakterizován vybraný podnik Farma Hamouz a jeho historie …více
Abstract:
The goal of this dissertation is to create a marketing plan for the selected farm to examine future recommendations on how to improve their current marketing strategy to get better results. The theoretical part aims to support the outcome through professional literature related to marketing planning and marketing itself. In this part, some of the marketing plan related analyses are included. It also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku