Jana ČÁSTKOVÁ

Bachelor's thesis

Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů ?Artvertising?

Artworks and their use in advertising as a means of communications. Artvertising
Abstract:
Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu.
Abstract:
Artvertising is the main theme of this thesis, which aims to define the term and setting a theoretical point which corresponds to the context of the time. It also provides specific insight into the history of the creators of advertising. The practical part includes a proposal to promote commercial project
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 18738

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČÁSTKOVÁ, Jana. Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů ?Artvertising?. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe