Cykloturistika a pěší turistika na Třebíčsku – Luboš Nejedlý
Luboš Nejedlý
Bakalářská práce
Cykloturistika a pěší turistika na Třebíčsku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením cyklostezky Jihlava-Třebíč-Raabs a pěších tras na Třebíčsku. Praktická část je věnována marketingovému průzkumu turistů, jak u pěších tak cyklistů. Na základě vyhodnocení dotazníkového šetření jsou navržena určitá doporučení a návrhy na zlepšení.Abstract:
The bachelor thesis deals with evaluation of the bike trail Jihlava-Třebíč-Raabs and the hiking trails in Třebíč region. The practical part focuses on marketing research of the tourists, both cyclists and pedestrians. On the base of evaluation of the questionnaire survey some recommendations and improvements are suggested.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/pdepej/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEJEDLÝ, Luboš. \textit{Cykloturistika a pěší turistika na Třebíčsku}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdepej/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Návrh trasy cyklostezky a její vliv na životní prostředí
Vojtěch Hněvsa
Název
Vložil
Vloženo
Práva