Vojtěch Klézl

Diplomová práce

Analýza návštěvnosti studentských internetových stránek

Web Analytics of the Student´s Website
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou návštěvnosti studentského internetového portálu Marketingostrava.cz. V první části autor tyto stránky charakterizuje z hlediska makro, mezo a mikroprostředí a představuje teoretická východiska analýzy návštěvnosti v širší souvislosti internetového marketingu. Ve druhé části je proveden výzkum, kde je metodou pozorování s využitím nástrojů Google Analytics a Facebook Insights …více
Abstract:
The aim of this thesis is to deal with the web analysis of the students’ website Marketingostrava.cz. In the first part the author focuses on the page from perspective of macro and micro environment and introduces theoretical possibilities of the analysis of attendance in broader perspective of the Internet marketing. Research is performed in the second part where the observation method is used. Tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
  • Vedoucí: Martina Hoďáková
  • Oponent: Adam Kondělka

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod