Bc. Jitka Zapletalová

Diplomová práce

Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě

Using of Marketing for Solving the Issue of Studying Failure at the Faculty
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problémem studijní neúspěšnosti. Kromě obecných informací o studijní neúspěšnosti v České republice je práce zaměřena na zkoumání studijní neúspěšnosti fakulty. Cílem práce je navržení konkrétních kroků a opatření fakulty, které by vedly ke snížení počtu neúspěšných studií. Praktická část definuje, ve kterém ročníku je nejvíc neúspěšných studentů a analyzuje důvody pro ukončení …více
Abstract:
The thesis is focused on the problem of study failure. In addition to general information about study failure in the Czech Republic, the thesis looks at the failure at the particular faculty. The aim of the thesis is to propose particular steps and measures the faculty may consider as to reduce the number of unsuccessful studies. The practical part defines in which year the most unsuccessful students …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zapletalová, Jitka. Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe