Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě – Bc. Jitka Zapletalová
Bc. Jitka Zapletalová
Diplomová práce
Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě
Using of Marketing for Solving the Issue of Studying Failure at the Faculty
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problémem studijní neúspěšnosti. Kromě obecných informací o studijní neúspěšnosti v České republice je práce zaměřena na zkoumání studijní neúspěšnosti fakulty. Cílem práce je navržení konkrétních kroků a opatření fakulty, které by vedly ke snížení počtu neúspěšných studií. Praktická část definuje, ve kterém ročníku je nejvíc neúspěšných studentů a analyzuje důvody pro ukončení …víceAbstract:
The thesis is focused on the problem of study failure. In addition to general information about study failure in the Czech Republic, the thesis looks at the failure at the particular faculty. The aim of the thesis is to propose particular steps and measures the faculty may consider as to reduce the number of unsuccessful studies. The practical part defines in which year the most unsuccessful students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAPLETALOVÁ, Jitka. \textit{Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdsqe0/.
Jak správně citovat práci
Zapletalová, Jitka. Využití marketingu při řešení problému studijní neúspěšnosti na fakultě. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Ondřej Kounovský -
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Nikola Tomanová -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová