Blog jako nástroj marketingové komunikace – Mgr. Barbora Mrázková
Mgr. Barbora Mrázková
Bakalářská práce
Blog jako nástroj marketingové komunikace
Blog as a Marketing Communication Tool
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o fenoménu blogů a jeho začlenění v oblasti marketingových komunikací. Mapuje teoreticko-historické aspekty blogů a vymezuje základní pojmy jako je bloger, fashion bloger, etika blogů nebo propagace blogů. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy blogů a individuálními rozhovory s vybranými fashion blogerkami s cílem najít společné znaky …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the phenomenon of blogs and its integration in the field of marketing communications. It maps out theoretical- historical aspects of blogs and defines basic notions such as blogger, fashion blogger, blog ethics or blog publicity. Theoretical knowledge is then transferred to real experience with the help of own blog analysis and individual interviews with the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mrázková, Barbora. Blog jako nástroj marketingové komunikace. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dopad nařízení GDPR na online marketing e-shopu
Thi Bích Nguyenová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
Vliv a využití sociálních sítí na Fashion marketing firmy Never Enough
Cong Thanh Pham -
Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
Tereza Solanská -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Aneta Krpalová