Bc. Kateřina Adamová

Master's thesis

Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb

Consumer Behavior of Seniors - Purchase of Services
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelského chování seniorů ve vztahu k nákupu služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Od charakteristik cílové skupiny seniorů se pak odvíjí vymezení služeb, které mohou být při seniory atraktivní ať se jedná o služby související se společenským či kulturním …more
Abstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour of older people in relation to purchasing services. The theoretical part focuses on the definition of seniors as a target group in terms of demographic, socio-economic and biological issues. From the characteristics of the target group of seniors is then derived definition of services that may be attractive for the elderly whether it is for services …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Adamová, Kateřina. Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications