Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb – Bc. Kateřina Adamová
Bc. Kateřina Adamová
Master's thesis
Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb
Consumer Behavior of Seniors - Purchase of Services
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelského chování seniorů ve vztahu k nákupu služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Od charakteristik cílové skupiny seniorů se pak odvíjí vymezení služeb, které mohou být při seniory atraktivní ať se jedná o služby související se společenským či kulturním …moreAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour of older people in relation to purchasing services. The theoretical part focuses on the definition of seniors as a target group in terms of demographic, socio-economic and biological issues. From the characteristics of the target group of seniors is then derived definition of services that may be attractive for the elderly whether it is for services …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Adamová, Kateřina. Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Socio-ekonomické faktory alokace státní sociální podpory v podmínkách krajů České republiky
Andrea Dvořáková -
Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
Kateřina Adamová -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková