Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu – Veronika Pospíchalová
Veronika Pospíchalová
Bachelor's thesis
Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu
Mutual interaction of Plastic Surgery and Marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vzájemným působením marketingu a médií, jako jeho nositelů, na spokojenost s vlastním tělem a na způsoby jeho zkrášlování, mezi které patří i extrémní případ plastické chirurgie. Z druhé strany zkoumá i jednotlivé možnosti marketingové komunikace, jejich vhodnost pro prostředí klinik plastické chirurgie a uvádí konkrétní případy. Samostatná část je pak věnována medializaci …moreAbstract:
Bachelor's thesis deals with the interaction of marketing and media, as a marketing tool, with the satisfaction of one's body and the ways how to beautify it, including the extreme case of plastic surgery. On the other side it also explores various possibilities of marketing communication tools, their suitability for the environment of clinics of plastic surgery and lists particular cases. A separate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29173
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2012
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29173
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Návrh projektu založení soukromé ambulance plastické chirurgie
Simona Skuhravá -
Aplikace marketingových nástrojů ve vybraném segmentu estetické chirurgie
Tereza Gálová -
Žena a metody plastické chirurgie
Nikola BRANČÍKOVÁ -
Vliv médií na vnímání vlastního těla s důrazem na problematiku estetické chirurgie
Olga Vančurová -
Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
Pavlína Dvořáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec