Veronika Pospíchalová

Bachelor's thesis

Vzájemná interakce plastické chirurgie a marketingu

Mutual interaction of Plastic Surgery and Marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vzájemným působením marketingu a médií, jako jeho nositelů, na spokojenost s vlastním tělem a na způsoby jeho zkrášlování, mezi které patří i extrémní případ plastické chirurgie. Z druhé strany zkoumá i jednotlivé možnosti marketingové komunikace, jejich vhodnost pro prostředí klinik plastické chirurgie a uvádí konkrétní případy. Samostatná část je pak věnována medializaci …more
Abstract:
Bachelor's thesis deals with the interaction of marketing and media, as a marketing tool, with the satisfaction of one's body and the ways how to beautify it, including the extreme case of plastic surgery. On the other side it also explores various possibilities of marketing communication tools, their suitability for the environment of clinics of plastic surgery and lists particular cases. A separate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2012
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29173