Analýza vybraných osvětových kampaní a způsobu jejich komunikace v České republice – Barbora Vacková
Barbora Vacková
Diplomová práce
Analýza vybraných osvětových kampaní a způsobu jejich komunikace v České republice
Analysis of selected public awareness campaigns and the means of their communication in the Czech republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat čtyři vybrané osvětové kampaně probíhající v České republice, sestavit celkový koncept jejich komunikačních strategií a porovnat jejich různé podstaty i způsoby komunikace. V teoretické části je vysvětlen komunikační proces, postup tvorby komunikačního plánu, nejnovější trendy v oblasti marketingové komunikace, sociální marketing, osvětová kampaň, její …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to characterize four selected public awareness campaigns taking place in the Czech republic, create an overall concept of their communication strategies and compare their essences and means of communication. The theoretical part covers definition of communication process, basic elements of communication plan, the newest trends in the field of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54578
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Lukáš Volf
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití event marketingu v projektu AVON proti domácímu násilí
Nikola Petruželová -
Informovanost veřejnosti o domácím násilí
Martina Šmejkalová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků