Barbora Vacková

Diplomová práce

Analýza vybraných osvětových kampaní a způsobu jejich komunikace v České republice

Analysis of selected public awareness campaigns and the means of their communication in the Czech republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je charakterizovat čtyři vybrané osvětové kampaně probíhající v České republice, sestavit celkový koncept jejich komunikačních strategií a porovnat jejich různé podstaty i způsoby komunikace. V teoretické části je vysvětlen komunikační proces, postup tvorby komunikačního plánu, nejnovější trendy v oblasti marketingové komunikace, sociální marketing, osvětová kampaň, její …více
Abstract:
The aim of this master's thesis is to characterize four selected public awareness campaigns taking place in the Czech republic, create an overall concept of their communication strategies and compare their essences and means of communication. The theoretical part covers definition of communication process, basic elements of communication plan, the newest trends in the field of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Lukáš Volf

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54578