Nefunkční rodina: literární tvorba J. Wilsonové v literární výchově na ZŠ – Jana KŘEPELOVÁ
Jana KŘEPELOVÁ
Diplomová práce
Nefunkční rodina: literární tvorba J. Wilsonové v literární výchově na ZŠ
Broken family: literary work of J. Wilson in the literary education at primary school
Anotace:
Diplomová práce navazuje na bakalářskou práci Obraz dítěte v nefunkční rodině v díle Jacqueline Wilsonové a je zaměřena na využití děl Jacqueline Wilsonové s tématem nefunkční rodiny v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se budeme zabývat problematikou pojmu čtenářská gramotnost, jeho vymezením a základními složkami. Dále si představíme hlavní šetření, která se týkají čtenářské …víceAbstract:
Dissertation builds on bachelor thesis Picture of One-Parent Family Child in Jacqueline Wilson´s Writing and it focuses itself to make the most of works of Jacqueline Wilson which theme is incomplete family in classes of literary education at junior high school. In teoretical part we will focus on issue of notion readers literacy, its demarcation and basic elements. Furthermore we will be introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zveřejnit od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘEPELOVÁ, Jana. Nefunkční rodina: literární tvorba J. Wilsonové v literární výchově na ZŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk - občanská výchova
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Dívčí svět podle Jacqueline Wilsonové
Veronika BIALASOVÁ -
Využití literární tvorby J. Wilsonové v hodinách českého jazyka pro 4. ročník ZŠ
Barbora Jánová