Geschäftskontakte und Teilnahme der westböhmischen Unternehmen an den bayerischen Messen – Ladislava ČAPKOVÁ
Ladislava ČAPKOVÁ
Bakalářská práce
Geschäftskontakte und Teilnahme der westböhmischen Unternehmen an den bayerischen Messen
Business contacts and participation of West Bohemian companies at Bavarian trade fairs
Abstract:
This bachelor thesis deals with business contacts and participation of the West Bohemian companies at Bavarian trade fairs. The main aim of this thesis is to discover what trade fairs take place in Bavaria and what West Bohemian companies visit them. The theoretical part provides general information about international marketing, marketing communication, trade fairs and exhibitions. The practical part …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá obchodními kontakty a účastí západočeských podniků na veletrzích v Bavorsku. Hlavním cílem je zjistit, jaké veletrhy se v v této spolkové zemi konají a které západočeské firmy je navštěvují. V teoretické části se autorka zaměřuje na všeobecné informace o mezinárodním marketingu, marketingové komunikaci a veletrzích a výstavách. V praktické části představuje autorka historická …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAPKOVÁ, Ladislava. \textit{Geschäftskontakte und Teilnahme der westböhmischen Unternehmen an den bayerischen Messen}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/pf685b/.
Jak správně citovat práci
ČAPKOVÁ, Ladislava. Geschäftskontakte und Teilnahme der westböhmischen Unternehmen an den bayerischen Messen. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Zahraniční obchod – případová studie zahraniční obchod s cukrem
Mariya Vassilyeva -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Paralelní obchod s léčivými přípravky v Evropské unii optikou volného obchodu se zbožím
Iva Šimková