Efektivita výukových multimediálních programů na PC na ZŠ praktické – Bc. Jindřich Šenekl
Bc. Jindřich Šenekl
Master's thesis
Efektivita výukových multimediálních programů na PC na ZŠ praktické
Effectiveness of educational multimedia programs on your PC at the primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá efektivitou výukových multimediálních programů na PC na ZŠ praktické. Teoretická část je rozdělena na 3 kapitoly. První kapitola nese název teoretická východiska a zabývá se osobami s mentálním postižením, jejich psychickými zvláštnostmi a systémem jejich vzdělávání. Druhá kapitola pojednává o základní škole praktické, vyučovacích předmětech, metodách a formách výuky na této …moreAbstract:
The thesis deals with the effectiveness of educational multimedia programs on your PC at the primary school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is called theoretical and deals with people with intellectual disabilities, their psychological traits and their education system. The second chapter deals with the practical elementary school, the curriculum, methods and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hx5g1/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ