Efektivita výukových multimediálních programů na PC na ZŠ praktické – Bc. Jindřich Šenekl
Bc. Jindřich Šenekl
Diplomová práce
Efektivita výukových multimediálních programů na PC na ZŠ praktické
Effectiveness of educational multimedia programs on your PC at the primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou výukových multimediálních programů na PC na ZŠ praktické. Teoretická část je rozdělena na 3 kapitoly. První kapitola nese název teoretická východiska a zabývá se osobami s mentálním postižením, jejich psychickými zvláštnostmi a systémem jejich vzdělávání. Druhá kapitola pojednává o základní škole praktické, vyučovacích předmětech, metodách a formách výuky na této …víceAbstract:
The thesis deals with the effectiveness of educational multimedia programs on your PC at the primary school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is called theoretical and deals with people with intellectual disabilities, their psychological traits and their education system. The second chapter deals with the practical elementary school, the curriculum, methods and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hx5g1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ