Jana Bělotová

Diplomová práce

Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění

Marketing planning of regional gallery for fine arts
Anotace:
Diplomová práce "Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění" se skládá ze dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. První obsahuje teoretická východiska týkající se marketingového plánování a především pak marketingu v oblasti arts. V praktické části je již jasně definována Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně -- její charakteristika, objekty, návštěvníci, konkurence, současné …více
Abstract:
The master thesis, "Marketing planning of regional gallery for fine arts," consists of two major segments; theoretical and practical. The first includes theoretical bases concerning marketing plans and most importantly, Arts marketing. The regional gallery of fine arts in Zlin can be given a practical definition with special focus on; characteristics, buildings, visitors, competi-tion, current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Bohumír Štědroň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31392