Bc. Anna Jeřábková, DiS.

Bachelor's thesis

Zhodnocení úspěšnosti stávající marketingové strategie ve firmě

The success evaluation of the current marketing strategy in the company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii ve společnosti Shell. Zjistit, jaká používají marketingová sdělení, rozebrat jejich marketingové kampaně a zanalyzovat současnou situaci. Teoretická část práce bude věnována základním marketingovým pojmům a nástrojům marketingové komunikace, rozdělení segmentu zákazníků a brandingu, který je pro společnost Shell klíčový. V praktické …more
Abstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to evaluate current marketing strategy of the Shell company. To found out, which one of marketing communications they using, to analyze their marketing campaigns and analyse their current situation, too. Theoretical part of work will focus on basic marketing terms and tools of marketing communication, partition of the customer segment and branding, which is very …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)