Catering jako specifická stravovací služba – Eva Albínyiová
Eva Albínyiová
Bakalářská práce
Catering jako specifická stravovací služba
Catering as a special part of Food and Beverage services
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat vybranou cateringovou společnost Maxiservice z hlediska její struktury, nabídky a aktuální konkurenční situace. Teoretická část je zaměřena na definici základních pojmů týkajících se stravování, zejména oblasti cateringu. Praktická část se zabývá analýzou zvolené firmy a přiblížením všech činností souvisejících s organizací společenské události či gastronomického …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyse the selected catering agency Maxiservice from the point of the structure, its offer and current competitive situation. The theoretical part is focused on the definitions of basic terms concerning the food and beverage services, especially the catering services. The practical part deals with the analysis of selected company and the explanation of all activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Lena Mlejnková
- Oponent: Hana Zábranská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Úloha a význam standardů a manuálů pro kvalitu služeb v gastronomii
Veronika Husáková -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Metoda event studies a její využití na finančních trzích
Andrea Letochová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Využití event marketingu ve vybrané organizaci
Petra Baronová