Marketingová analýza společnosti Uber na českém trhu – Veronika Nožičková
Veronika Nožičková
Master's thesis
Marketingová analýza společnosti Uber na českém trhu
Marketing Strategy of Uber in the Czech Republic
Anotácia:
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Uber na českém trhu. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy jako například segmentace, targeting nebo marketingový mix. V následující kapitole je nejdříve představena společnost Uber a vymezena její konkurence. Dále je zde možné nalézt vyhodnocení vlastního výzkumu, jehož klíčové poznatky byly přeneseny do SWOT …viacAbstract:
This Master‘s thesis provides a comprehensive analysis of Uber‘s marketing strategy in the Czech Republic. The theoretical part defines key terms such as segmentation, targeting or marketing mix. The following chapter focuses on Uber and its competitors along with the results of the conducted research and a SWOT analysis. The third chapter summarises the marketing strategy of Uber and pays special …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73197
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Petra Kotalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73197
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Open data and mobile application for civil aviation
Kristýna Marie-Thérese Žárová -
Sdílená ekonomika, její pozitiva a rizika v praxi daného odvětví
Petr Koldinský -
Sdílená ekonomika v nástupu éry Průmyslu 4.0
Pavel ZÁVIŠ -
Sdílená ekonomika se zaměřením na platformu Uber
Pavlína REJMANOVÁ