Digitální marketing bankovních institucí – Jan Schneider
Jan Schneider
Bakalářská práce
Digitální marketing bankovních institucí
Digital marketing of banking institutions
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou úroveň digitálního marketingu vybraných bankovních institucí za použití různých metod pro shromažďování informací a statistik. Data jsou získána prostřednictvím obsahové analýzy webových stránek vybraných firem a na využití základních stavebních prvků digitálního marketingu. Pro výzkumný vzorek bylo vybráno 20 bank střední a východní Evropy z databáze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10927
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing vysokých škol
Daniela Víchová -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Vývoj bankovní regulace a její dopady na bankovní sektor v Slovenské republice
Daniel Ďuriač -
Bankovni tajemství ve Švýcarsku
Lucie Kalmusová -
Oceňování nemovitostí pro bankovni účely - Tržní ocenění pro zajištění hypotečních úvěrů
Jana Jandusová -
Ukončení implementace bankovních pravidel BASEL III a jejich dopad na bankovní sektor v ČR a EU
Ivana Vančová
Název
Vložil
Vloženo
Práva