Marketingová strategie mezinárodního projektu – Tomáš Cáb
Tomáš Cáb
Diplomová práce
Marketingová strategie mezinárodního projektu
Marketing Strategy of an International Project
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové strategie atletického závodu Zlatá tretra Ostrava, která čelí dopadům pandemie Covid-19. Cílem práce je identifikovat a navrhnout inovativní marketingové přístupy a nástroje pro zvýšení veřejného zájmu, návštěvnosti a finančního zisku události. Práce propojuje teoretické poznatky s výzkumem, zkoumá současné marketingové výzvy a možnosti …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the analysis and optimization of the marketing strategy of the Golden Spike Ostrava, which faces the impacts of the Covid-19 pandemic. The goal of the work is to identify and propose innovative marketing approaches and tools for increasing public interests, attendance and financial success of the event. The work combines theoretical basis with research, examines current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/150565
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Vlastimil Bijota
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová