Analýza postojů spotřebitelů k atributům cereálních výrobků – Tereza Přidalová
Tereza Přidalová
Diplomová práce
Analýza postojů spotřebitelů k atributům cereálních výrobků
Consumer Attitudes Analysis to Cereal Products Attributes
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s atributy nových cereálních tyčinek Challenger, které vyrábí společnost Úsovsko a.s. Jako metoda výzkumu byla zvolena metoda Focus Group v kombinaci s krátkým dotazníkem. Celkem se výzkumu zúčastnilo třicet respondentů. Zkoumány byly atributy jako vzhled, vůně, chuť, konzistence, složení, obal a název, a to pomocí senzorické analýzy …víceAbstract:
The aim of this thesis was to discover the customers satisfaction of the attributes of the new Challenger cereal bars made by Úsovsko corporation. As a research method was chosen Focus Group in combination with a short questionnaire. Thirty respondents participated in the research. Sensory analysis was applied to research the customer opinion of attributes such as appearance, aroma, taste, consistency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96948
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Senzorická analýza rostlinného produktu
Denisa Leváková -
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
Adriana Starostová -
Analýza atributů výrobku na trhu džusů
Michaela Šubová -
Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie
Michaela NĚMCOVÁ -
Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele
Veronika Hybšová -
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Pavlína Štěchová