Speciálně pedagogická intervence v základní škole – Silvie VEISEROVÁ
Silvie VEISEROVÁ
Diplomová práce
Speciálně pedagogická intervence v základní škole
Special Pedagogical Intervention at Primary School
Anotace:
Cílem předkládané práce je analyzovat možnosti speciálně pedagogické intervence u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí běžné základní školy. Teoretická část je tvořena třemi kapitolami. První kapitole je věnována použité terminologii a specifikovány cílové skupiny žáků jimž by měla být poskytována speciálně pedagogická podpora na základní škole. Druhá kapitola je zaměřena na inkluzi …víceAbstract:
The goal of the present thesis is to analyze the possibilities of special pedagogical intervention in pupils with special educational needs in the environment of a standard elementary school. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is devoted to the terminological background. In addition, it focuses on the specification of the target group of elementary school pupils who …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEISEROVÁ, Silvie. Speciálně pedagogická intervence v základní škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA