Nicole Kalužíková

Diplomová práce

Možnost expanze na francouzském trhu s jízdními koly HEAD

The Possibility of Expansion at the French Market with HEAD Bicycles
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnost expanze na francouzském trhu s jízdními koly HEAD. Výsledky byly vytvořeny na základě poznatků z analýzy současných aktivit, PEST a SWOT analýzy a z brainstormingu. Po všech těchto analýzách vyplynulo, že pro společnost Novus Bike s.r.o. je francouzský trh velmi perspektivní a má smysl na tomto trhu expandovat, neboť má velký potenciál.
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the possibility of expansion on the French market with HEAD bicycles. The results were based on the analysis of current activities, PEST and SWOT analysis and brainstorming. After all these analyzes, it appeared that for Novus Bike s.r.o. the French market is very promising and it makes sense to expand on this market as it has great potential.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Jana Valdmannová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod