Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus – Hana STŘÍŠOVSKÁ
Hana STŘÍŠOVSKÁ
Bakalářská práce
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus
Educationally educational policy near pupils with diagnosis low-functional autism
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o výchovně-vzdělávacích strategiích u dětí s nízko funkčním autismem. V teoretické části se zabývám pojmem autismus a nízko funkční autismus, diagnostickými kritérii, triádou problémových oblastí poruch autistického spektra, jednotlivými poruchami, předškolním a základním vzděláváním dětí s poruchou autistického spektra a účinnými výchovně-vzdělávacími strategiemi pro děti …víceAbstract:
The thesis deals with educationally educational policy near pupils with diagnosis low-functional autism. In the first theoretical part of my work I focused on concepts of autism and low-functional autism. Then the text provides information about diagnosis standards, triad of autistic spectrum disorder, description of each disorder, pre-school and school education for children with autistic spectrum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Přemysl Mikoláš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘÍŠOVSKÁ, Hana. Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výchovně vzdělávací strategie v mateřské škole u dětí s poruchou autistického spektra
Lucie CHUTNÁ -
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefuknčního autismu
Martina MRŮZKOVÁ -
Výchovně vzdělávací strategie u žáků s diagnózou vysocefunkčního autismu ( Srovnávání výchovně-vzdělávacích strategií u žáků s vysocefunkčním a nízkofunkčním autismem)
Simona ADÁMKOVÁ -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Integrace/inkluze dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Tereza Muzikantová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Problematika sexuality a sexuální výchovy u žáků s poruchou autistického spektra
Vlasta Slováčková -
Faktory ovlivňující úspěšné vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra
Michaela Bibenová