Čtenářská gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Veronika LUKSOVÁ
Veronika LUKSOVÁ
Master's thesis
Čtenářská gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Reading literacy of pupils with special educational needs
Abstract:
Cílem diplomové práce je výzkum úrovně čtenářské gramotnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část shrnuje poznatky o specifikách a vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, o gramotnostech ve vzdělávání se zaměřením na čtenářskou gramotnost. Praktická část je zaměřena na charakteristiku pedagogického výzkumu, definování cílů výzkumu, stanovení výzkumného problému a výzkumných …moreAbstract:
The diploma thesis is concerned with the level of reading literacy of pupils with special educational needs. Previous findings of the specific features and education of children with light mental disability and literacy in education, with the main focus on reading literacy, are summarized in the theoretical part of the thesis. The practical part of the paper is concerned with the characteristics of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Accessible from:: 17. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Doc. PhDr. Vlasta Řeřichová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUKSOVÁ, Veronika. Čtenářská gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights