Vít Studnička
Bakalářská práce
Komunikační plán hotelu.
Communication Plan of hotel
Anotace:
Tato práce má za cíl vytvořit komunikační plán hotelu nacházejícího se v malebném prostředí severního Skotska. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části, která je věnována teorii, jsou přiblíženy problematiky marketingu služeb, marketingový mix se zaměřením na komunikační mix, marketingové strategie, situační analýzy a komunikační plán. Ve druhé části je zpracován marketingový audit …víceAbstract:
This thesis aims to create a communication plan of the hotel situated in the picturesque enviroment of the North of Scotland. The thesis is devided into two parts. In the first part, which is dedicated to theory, the issue of services marketing, marketing mix, focusing on communication mix, marketing strategies, situational analysis and communications plan are discussed. In the second part the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Studnička, Vít. Komunikační plán hotelu.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Situační analýza institucionalizace role peer pracovníka v systému služeb pro uživatele drog.
Markéta ČTVRTEČKOVÁ -
Marketingová analýza vybraného podniku služeb
Veronika DAŇKOVÁ -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková