Bc. Jakub Lesniak
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraného produktu
Marketing communication of selected product
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza marketingových aktivit produktu Jameson, v roce 2015 v České republice. Diplomová práce se dělí na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části byly popsány poznatky z odborné literatury zaměřené na marketingový mix, marketingovou komunikaci, která byla rozdělena na ATL a BTL komunikaci, a dále na brand marketing. Praktická část byla zaměřena …moreAbstract:
The main objective of my thesis is to analyze the marketing activities of the product Jameson, in 2015 in the Czech Republic. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical. In the theoretical part were described findings from the literature focused on marketing mix and marketing communication, which was divided into ATL and BTL communication, and finally to brand marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/suz7s/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Lucie Bindzarová -
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Julius Wenig