Bc. Jakub Lesniak

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraného produktu

Marketing communication of selected product
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza marketingových aktivit produktu Jameson, v roce 2015 v České republice. Diplomová práce se dělí na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části byly popsány poznatky z odborné literatury zaměřené na marketingový mix, marketingovou komunikaci, která byla rozdělena na ATL a BTL komunikaci, a dále na brand marketing. Praktická část byla zaměřena …more
Abstract:
The main objective of my thesis is to analyze the marketing activities of the product Jameson, in 2015 in the Czech Republic. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical. In the theoretical part were described findings from the literature focused on marketing mix and marketing communication, which was divided into ATL and BTL communication, and finally to brand marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní