Marketingová komunikace vybraného produktu – Bc. Jakub Lesniak
Bc. Jakub Lesniak
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraného produktu
Marketing communication of selected product
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza marketingových aktivit produktu Jameson, v roce 2015 v České republice. Diplomová práce se dělí na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části byly popsány poznatky z odborné literatury zaměřené na marketingový mix, marketingovou komunikaci, která byla rozdělena na ATL a BTL komunikaci, a dále na brand marketing. Praktická část byla zaměřena …viacAbstract:
The main objective of my thesis is to analyze the marketing activities of the product Jameson, in 2015 in the Czech Republic. The thesis is divided into two parts, the theoretical and the practical. In the theoretical part were described findings from the literature focused on marketing mix and marketing communication, which was divided into ATL and BTL communication, and finally to brand marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/suz7s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedúci: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Lucie Bindzarová -
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Julius Wenig