Jan Dudek

Diplomová práce

Analýza bariér využití e-sportu v marketingové komunikaci firem

Analysis of barriers in using e-sport as a communication channel for companies
Anotace:
V posledních několika letech je e-sport celosvětově velmi rychle rostoucím fenoménem, který sledují stovky milionů lidí na celém světě. V době, kdy je v digitálním prostoru kvůli ad-blockerům stále těžší zasáhnout cílové publikum, tak vzniká další potenciální kanál pro marketingovou komunikaci firem. Zatím se v e-sportu angažují především endemické firmy, tedy firmy, které vyrábí hardware případně …více
Abstract:
In recent years, e-sport is globally rapidly growing phenomena, which is followed by hundreds of million people around the World. In time, when reaching to brand audience is harder than ever because of ad-block usage, there is a new channel for marketing communication with great potential. So far, mainly endemic companies, meaning companies, that produce and sell hardware and software are present in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Jan Hanzlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77119