Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Barbora Striová
Mgr. Barbora Striová
Diplomová práce
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Working with pupils' perceptual learning styles in teaching English vocabulary at primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou stylů učení a využitelností učebních stylů žáků dle jejich percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. V teoretické části práce shrnuje základní poznatky o učebních stylech žáků, dále se pak teoretická část zabývá možností zohlednění učebních stylů žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of learning styles and the usefulness of pupil’s perceptual learning styles in teaching English vocabulary at primary schools. The theoretical part summarizes basic knowledge about pupil’s learning styles then further theoretical part deals with the possibility of taking into account the perceptual learning styles of pupils in teaching English vocabulary at primary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n7l0p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karolína Pešková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRIOVÁ, Barbora. \textit{Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pgrnin/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vhodné výukové metody pro konkrétní učební styly žáků v hodinách anglického jazyka na základní škole
Lenka Musilová -
Návrh a realizace výuky dle učebních stylů žáků
Šárka ŠTVERÁKOVÁ -
Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků
Zuzana GAVENČIAKOVÁ -
Učební styly žáků střední školy jako východisko učitelovy koncepce vyučování
Ivana Poničanová -
Počítačem podporovaná výuka žáků dle učebních stylů
Milan BERAN -
Komunikace učitele mateřské školy s dítětem předškolního věku zohledňující jeho percepční preference.
Kateřina Jílková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Rozdíly pohlaví a jejich vliv na preference studentů v oblasti percepčních učebních stylů při učení anglické slovní zásoby
Ivana VOTRUBOVÁ