Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Barbora Striová
Mgr. Barbora Striová
Master's thesis
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Working with pupils' perceptual learning styles in teaching English vocabulary at primary schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou stylů učení a využitelností učebních stylů žáků dle jejich percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. V teoretické části práce shrnuje základní poznatky o učebních stylech žáků, dále se pak teoretická část zabývá možností zohlednění učebních stylů žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of learning styles and the usefulness of pupil’s perceptual learning styles in teaching English vocabulary at primary schools. The theoretical part summarizes basic knowledge about pupil’s learning styles then further theoretical part deals with the possibility of taking into account the perceptual learning styles of pupils in teaching English vocabulary at primary schools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n7l0p/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Karolína Pešková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRIOVÁ, Barbora. \textit{Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pgrnin/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vhodné výukové metody pro konkrétní učební styly žáků v hodinách anglického jazyka na základní škole
Lenka Musilová -
Návrh a realizace výuky dle učebních stylů žáků
Šárka ŠTVERÁKOVÁ -
Tvorba elektronických výukových materiálů dle zásad RVP na gymnáziích s ohledem na stylu učení žáků
Zuzana GAVENČIAKOVÁ -
Učební styly žáků střední školy jako východisko učitelovy koncepce vyučování
Ivana Poničanová -
Počítačem podporovaná výuka žáků dle učebních stylů
Milan BERAN -
Komunikace učitele mateřské školy s dítětem předškolního věku zohledňující jeho percepční preference.
Kateřina Jílková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Rozdíly pohlaví a jejich vliv na preference studentů v oblasti percepčních učebních stylů při učení anglické slovní zásoby
Ivana VOTRUBOVÁ