Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ – Bc. Monika Nováková
Bc. Monika Nováková
Master's thesis
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Inquiry based science at upper-primary school physics
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na badatelsky orientovanou výuku ve fyzice na základní škole. V teoretické části je vysvětlen pojem badatelsky orientované výuky, její metody, jednotlivé kroky, jak s ní ve výuce se žáky pracovat a také její výhody a nevýhody. V praktické části je zpracován průzkum, zda učitelé v České republice tuto formu výuky využívají. Následně jsou zde připravená velká fyzikální témata …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the research-oriented teaching of physics at primary school. The theoretical part explains the concept of research-oriented teaching, its methods, the individual steps, how to work with it in the context of teaching with students, as well as its advantages and disadvantages. The practical part is a survey determining whether teachers in the Czech Republic use this form …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tiu5t/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Physics / Lower Secondary School Teacher Training in Physics
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka historie anglofonních zemí: konflikt v Severním Irsku "The Troubles"
Ondřej TRČKA -
Badatelsky orientovaná výuka historie anglofonních zemí: Období občanské války v USA (1861-1865)
Jan ŠMÍD -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Vnímání utváření vztahu učitel-žák učitelem na ZŠ
Lenka Chytková -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová -
Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák a žák - učitel
Ivana DANIELOVÁ