Bc. Šárka Jarošová

Bakalářská práce

Personální marketing (vybraného podniku)

Personnel marketing (selected company)
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou personálního marketingu a činnostmi, na které se zaměřuje. Cílem teoretické části je na základě prostudované literatury přiblížit a popsat problematiku získávání, výběru a přijímání zaměstnanců, následné péče o zaměstnance, jejich rozvoj a hodnocení. Tato teoretická východiska budou sloužit jako podklad pro zpracování praktické části. Prvním cílem praktické části …více
Abstract:
This work deals with personnel marketing issues and the operations that its focusing to. Aim of the theoretical part is to describe the issues of workforce recruitment, selection and hiring, follow-up care for employees, their development and evaluation based on the studied literature. The theoretical background will be used as a base of the practical part. The first aim of the practical part is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
  • Oponent: Ing. Zdeněk Bezděka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní