Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech – Bc. Irena KOCIÁNOVÁ
Bc. Irena KOCIÁNOVÁ
Master's thesis
Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech
Utilization the three-phase model of learning in teaching about waste
Abstract:
Diplomová práce se zabývá průřezovým tématem Environmentální výchova, konkrétně nakládání s odpady na Základní škole a dále možností využití metod kritického myšlení a třífázového modelu učení ve výuce o odpadech.Abstract:
The theme of diploma thesis is the opportunity of using methods of critical thinking in environmental themes in primary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2014
Accessible from:: 25. 6. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Jiří Kropáč, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCIÁNOVÁ, Irena. Využití třífázového modelu učení ve výuce o odpadech. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků středních pedagogických škol ve výuce vybraných předmětů
Iveta ČÍŽOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights