Bc. Kateřina Lazarčíková

Bakalářská práce

Neuromarketing v České republice

Neuromarketing in the Czech Republic
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám velmi perspektivním oborem, o kterém je v České republice poměrně malé povědomí – neuromarketingem. V teoretické části je uvedena historie a vývoj neuromarketingu, následně představuji principy neuromarketingu a metody, které se používají v neuromarketingovém výzkumu. Také se zabývám neurovědou včetně zrcadlových neuronů nebo další důležitou oblastí kterou jsou, smysly …více
Abstract:
In my Bachelor’s thesis I deal with very perspective field, which is not that well known in Czech republic. It is Neuromarketing. Theory part covers History and development of neuromarketing. Then I introduce principles of neuromarketing and its methods, which are used at this field. Besides that, I am also keen on Neuroscience including mirror neurons or another important area which are senses. At …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní