Nejčastější kázeňské problémy ve školách z pohledu učitelů a možnosti jejich řešení – Bc. Iva Linhartová
Bc. Iva Linhartová
Diplomová práce
Nejčastější kázeňské problémy ve školách z pohledu učitelů a možnosti jejich řešení
The most frequent discipline problems in schools from the perspective of teachers and their potential solutions
Anotace:
Diplomová práce pojednává o nejčastějších kázeňských problémech na základní škole praktické z pohledu samotných pedagogů. Teoretická část práce nastiňuje, co si lze pod pojmem kázeň představit a jaké jsou nejčastější příčiny nekázně. Dále uvádí možnosti udržení kázně ve třídě a zmiňuje nejčastější kázeňské problémy žáků, se kterými se pedagogové setkávají. Praktická část práce mapuje názory samotných …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the most frequent discipline problems on the basic practical schools from the teacher’s point of view. The theoretical part handles what can be considered as a discipline problem and what are the most common sources. The thesis displays ways how to keep discipline in a class. The most frequent discipline problems noted by teachers are pointed. Practical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ovsbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sekundární prevence kázeňských problémů na 2. stupni základních škol z pohledu školního psychologa a metodika prevence
Tereza Julišová -
Volnočasové aktivity žáků 1. stupně ZŠ jako prevence kázeňských problémů ve škole
Lucie POŠUSTOVÁ -
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů na středních odborných školách
Renata Poláková -
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů
Kateřina Smékalová -
Designing solutions to solve Bootstrap entrepreneurship problems. A case study of Tropikana
Daniel Felipe Loaiza Perez -
Bills of exchange and bitcoin: a set of case studies from medieval europe to help inform our approach to cybergovernance in the 21st century
George Martin Tracey -
Kázeňské problémy na 2. stupni ZŠ při prezenční a distanční výuce
Adéla Metelková -
Kázeňské problémy z pohledu budoucích absolventů Učitelství pro 1.stupeň ZŠ
Jana Tomšíková