Public relations in the global organisations – Bc. Elena Babayan
Bc. Elena Babayan
Bakalářská práce
Public relations in the global organisations
Public relations in the global organisations
Anotace:
Tato práce se zaměří na význam PR v globálních organizacích a ve světě jako celku. Hlavním cílem práce budou globální organizace a jejich využití PR strategií k dosažení úspěchu a předcházení problémům. Výchozím bodem celé práce bude teoretická část, kde bude diskutována klasifikace PR a globálních organizací a jejich vzájemné interakce. V praktické části budou analyzovány velké společnosti z různých …víceAbstract:
This work will focus on the importance of PR in global organizations and in the world as a whole. The main purpose of the work will be global organizations and their use of PR strategies to achieve success and avoid problems. The starting point of all the work will be the theoretical part where the classification of PR and global organizations and their interaction with each other will be discussed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/goga5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
US-China relations after 9/11: the impact of the attacks on mutual relations up to 2012
Lucie Šachová -
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
Jana Wiesnerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová