Ing. Pavlína Procházková

Bakalářská práce

Měření účinnosti reklamního sdělení na psychiku a chování spotřebitele

Measuring Advertising Message Efficiency on Consumer’s Mind and Behaviour
Anotace:
Může reklama být účinná a opravdu na spotřebitele působit? A jakým způsobem se tyto faktory zjišťují nebo měří? K odpovědím na tyto otázky se ve své práci dostávám přes stručnou charakteristiku neméně důležitých psychologických vlivů, ať už se jedná o roli emocí, motivace a nákupního chování, nebo o typologii osobnosti, spotřebitele a výběr cílové skupiny. Teoretické poznatky jsou v praktické části …více
Abstract:
Can advertising be efficient and does it really work? And what ways are used to find out or measure these factors? These questions are answered in this thesis just after brief characteristics of psychological phenomenons such as emotions, motivation and shopping behaviour or personality and consumer typology and selection of target group. The theoretical knowledge is demonstrated by own research in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní