Měření účinnosti reklamního sdělení na psychiku a chování spotřebitele – Ing. Pavlína Procházková
Ing. Pavlína Procházková
Bachelor's thesis
Měření účinnosti reklamního sdělení na psychiku a chování spotřebitele
Measuring Advertising Message Efficiency on Consumer’s Mind and Behaviour
Anotácia:
Může reklama být účinná a opravdu na spotřebitele působit? A jakým způsobem se tyto faktory zjišťují nebo měří? K odpovědím na tyto otázky se ve své práci dostávám přes stručnou charakteristiku neméně důležitých psychologických vlivů, ať už se jedná o roli emocí, motivace a nákupního chování, nebo o typologii osobnosti, spotřebitele a výběr cílové skupiny. Teoretické poznatky jsou v praktické části …viacAbstract:
Can advertising be efficient and does it really work? And what ways are used to find out or measure these factors? These questions are answered in this thesis just after brief characteristics of psychological phenomenons such as emotions, motivation and shopping behaviour or personality and consumer typology and selection of target group. The theoretical knowledge is demonstrated by own research in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kj1xs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Typologie pracovníků
David Maršál -
Měření velikosti objektu při RTG vyšetření v různé vzdálenosti objektu od detektoru a srovnání relevance měření u dvou různých prohlížečů RTG dokumentace.
Michaela Varmužová -
Měření krevního tlaku a pulzu - rozdíly v digitálním a manuálním měření
Lucie Novotná